Film Sala samobójców: Hejter polskiego reżysera Jam Komasy to eksploracja mechanizmów nienawiści, rzeczywistości wirtualnej i polityki w tym, co nazwano nowym cyber-thrillerem zmieszanym z współczesnym Romeem i Julią.
Fabuła opowiada historię Tomka, studenta prawa na Uniwersytecie Warszawskim, który został niedawno wydalony za plagiat. Ukrywając to przed swoimi dobroczyńcami, rodziną Krasuckich, nadal otrzymuje ich wsparcie finansowe, podejmując pracę w agencji marketingowej. Agencja specjalizuje się jako swego rodzaju farma trolli zajmująca się rozpowszechnianiem mowy nienawiści i dezinformacji w internecie. Jej destruktywność, często zlecana przez duże firmy i osoby prywatne, ma namacalne i tragiczne skutki dla życia nastoletnich idoli, gwiazd i polityków. Film stawia wiele pytań na temat oddziaływania cyberprzestrzeni na nasze życie. Pokazuje jak możemy kreować wizerunek w cybernetycznym świecie.
Film trafnie pokazuje niebezpieczeństwa sieci cybernetycznych i mediów społecznościowych, a zwłaszcza łatwość, z jaką ludzie są skłonni zamazywać rzeczywistość, chowając się za klawiaturą, oderwani od rzeczywistych szkód, jakie wyrządzają.
Sala samobójców: Hejter to z całą pewnością film wyjątkowy. Komasa znakomicie bada te złożone i niszczycielskie zjawiska, które są zwierciadłem każdego społeczeństwa. W fascynującym i nieprzewidywalnym scenariuszu zwraca uwagę na ważne problemy współczesnego świata. W cyberprzestrzeni jesteśmy anonimowi dlatego też łatwiej jest nam wyrażać swoje opinie. Powstały także firmy, które chcą budować w sieci pewien wizerunek, ich narzędziem są przykładowo komentarze na Facebooku. Osoby, które nie zdają sobie sprawy z istnienia takich komórek, czytając wpisy na profilach osób czy firm myślą że takie jest zdanie większość społeczności skupionych wokół osób czy tez firm i różnego rodzaju organizacji. Jednak jest to przemyślana strategia która ma na celu budowanie pozytywnego wizerunku, lub też chca mają na celu negatywny przekaz. Z pewnością film Sala samobójców. Hejter podejmuje ważny temat tego w jaki sposób media społecznościowe oddziaływają na nas i jak my możemy oddziaływać na innych przez wirtualną społeczność.