Jeśli prowadzisz małą firmę, taką jak salon fryzjerski lub salon kosmetyczny, prawdopodobnie zastanawiasz się, czy warto zainwestować w system rezerwacji online.
Zawsze są wady i zalety, ale jeśli weźmiesz pod uwagę takie czynniki, jak oszczędność czasu, zadowolenie klientów i bezpłatna reklama, rezerwacja online może naprawdę trafić w dziesiątkę. Cały system opiera się na wykorzystaniu smartfonów na których będzie zainstalowana odpowiednia aplikacja. Smartfony to jedna z najpopularniejszych form komunikacji na całym świecie. Oprócz wykonywania połączeń telefonicznych, prawie wszystkie dzisiejsze telefony mogą robić zdjęcia, odtwarzać muzykę, wskazywać drogę przez GPS i śledzić terminy i kontakty. Dzięki instalacji aplikacji lista możliwych zastosowań smartfonów rośnie każdego dnia, zatem wykorzystują je obecnie także salony fryzjerskie i kosmetyczne. System rezerwacji online przyciąga nowych klientów, zarządza istniejącymi i przyjmuje rezerwacje online 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu jest otwarty nawet w środku nocy, kiedy firma jest zamknięta. Jest to wygodne dla klientów, którzy mogą zarezerwować wizytę z domu po długim dniu w pracy. Prostota rezerwacji może być głównym powodem, dla którego potencjalny klient może wybrać Ciebie, a nie salon konkurencyjny. Posiadanie kalendarza rezerwacji online może być dobrym pomysłem, ponieważ czasem może nam brakować pracowników, aby obsłużyć każdą nadchodzącą rezerwację telefoniczną.
Ponieważ coraz więcej klientów dokonuje rezerwacji online, nie musisz korzystać z telefonu i masz czas, aby zadbać o dobry wygląd swoich klientów.
Jest to wygodne również dla Twoich klientów, ponieważ nie muszą już czekać, aby zarezerwować wizytę, gdy pracownicy w salonie są zajęci. Kiedy potrzebujemy tego rodzaju aplikacja dla naszego salonu, wówczas dobrym pomysłem będzie aplikacja Moment.pl. Posiada ona szereg funkcjonalności które pozwolą dostosować ja do indywidualnych wymagań każdego salonu. Może to wpłynąć pozytywnie na nasze dochody, ponieważ może zmniejszyć liczbę odwołanych wizyt, w miejsce których może zgłosić się ktoś kolejny.