Więc zrobiłeś to.
Jesteś gotowy, aby zająć się marketingiem mobilnym, prawda? Cóż, teraz jest idealny czas. Prawdopodobnie masz wiele pytań, jak zacząć i co robić, ale nie martw się, ten artykuł Cię omówi. Poniżej znajduje się kilka wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć realizację Twoich aspiracji związanych z marketingiem mobilnym.Zintegruj swoje działania w zakresie marketingu mobilnego z innymi planami marketingowymi. Łącząc marketing mobilny z marketingiem internetowym lub drukowanym, przedstawiasz spójny przekaz swoim klientom lub bazie klientów. Jednocześnie umożliwienie klientom wykonywania tych samych czynności za pośrednictwem wielu kanałów, takich jak aplikacje mobilne lub strony internetowe, dodatkowo zwiększa wartość interakcji z klientami.Musisz pamiętać, że aby otrzymać coś od swoich subskrybentów, musisz im dać. Spróbuj zaoferować jakiś rodzaj zachęty. Może to być specjalny dostęp do odpowiednich informacji, specjalne treści na telefony komórkowe, a nawet niektóre kupony, które pomogą zwiększyć ich stawki i udział subskrybentów.Powiąż swój marketing z dużymi wydarzeniami lub świętami. Specjalne okazje mogą sprawić, że Twój marketing naprawdę zadziała. Specjalne bony podaruj paniom tylko w Dzień Matki. Organizuj konkursy w dni wielkich wydarzeń sportowych, aby Twoja marka była obecna. Podaruj swoim klientom krótki kod, dzięki któremu każda osoba wysyłająca SMS ma szansę na wygraną.Przetestuj swoje strony docelowe, aby zobaczyć, który z nich działa lepiej.
To świetna taktyka do wykorzystania w mobilnej kampanii marketingowej, ponieważ pozwala szybko umieścić lepszy materiał.
Tworząc dwie unikalne strony docelowe, a następnie korzystając z narzędzi HubSpot, możesz przeprowadzić test podziału A/B i dowiedzieć się, na którą stronę wybrać.Skoncentruj się na nowym typie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) w swojej mobilnej kampanii marketingowej. Optymalizacja wyszukiwarek na rynku mobilnym naprawdę skupia się przede wszystkim na korzystaniu z jednej wyszukiwarki, a także podkreśla Twoją lokalizację bardziej niż zwykłe SEO. Większość tego, co wiesz o SEO, pozostaje niezmieniona, ale istnieją nowe aspekty, których możesz się nauczyć z witrynami mobilnymi.Czasami musisz przeżyć burzę z kampanią marketingową, więc pamiętaj, aby siedzieć spokojnie i nie robić nic drastycznego. Będą chwile, kiedy produkt straci popularność lub gdy Twoi klienci będą mieli zbyt mało gotówki, by kupić. Po prostu siedź spokojnie i rób to, co robisz.Jeśli zamierzasz używać kodu QR, upewnij się, że obraz jest bardzo łatwy do skanowania. Ludzie nie poświęcą czasu, aby to rozgryźć. Możesz skorzystać z bezpłatnego generatora kodów QR online, który będzie również śledzić, ile osób skanuje Twój obraz.Zintegruj swoją mobilną kampanię reklamową z każdym innym aspektem reklamy, aby zoptymalizować jej efekty! Zanotuj to na swoim blogu i na internetowych kontach społecznościowych. W ten sposób utrzymasz w swojej pętli promocyjnej wszystkich potencjalnych klientów, niezależnie od tego, czy znajdują się w biurze, samochodzie, czy czekają na autobus!Należy pamiętać, że nie wszyscy korzystają z tej samej platformy mobilnej. W świecie, w którym ludzie korzystają z telefonów komórkowych, tabletów, laptopów i innych urządzeń mobilnych, absolutnie konieczne jest, aby Twoje reklamy obejmowały wiele platform. W ten sposób będziesz mógł dotrzeć do większej liczby osób.Teraz jesteś znacznie lepiej przygotowany, jeśli chodzi o marketing mobilny. Myślałeś, że jesteś gotowy wcześniej, spójrz na siebie teraz! Mamy nadzieję, że dostarczone wskazówki dostarczyły Ci wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć tworzenie planu marketingu mobilnego, dzięki czemu możesz rozpocząć marketing jak profesjonalista.