Stworzenie skutecznej kampanii marketingowej za pomocą e-maili może być wyzwaniem.
Jest kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby Twoja następna kampania zakończyła się sukcesem. Ten artykuł zawiera wiele pomysłów, które pomogą Ci poprawić jakość Twojego e-mail marketingu. Skorzystaj z tych sugestii, aby stworzyć skuteczne narzędzie marketingowe.Wysyłaj e-maile tylko do tych, którzy o nie poprosili. Twoje e-maile będą wyglądać jak spam dla osób, które nie są zaznajomione z Twoją firmą. Będą się zastanawiać, czy skądś o tobie wiedzą i czy obchodzi ich to, co próbujesz im sprzedać. Ta niejednoznaczność może prowadzić do usunięcia wiadomości e-mail, co oznacza stratę zarówno klienta, jak i czasu.Nigdy nie wysyłaj e-maili z nagłówkami typu „Kup teraz”! Nie wysyłaj stale e-maili zachęcających subskrybentów do zakupu. Jeśli to zrobisz, Twoja praca wygląda jak spam. Konsumenci rozumieją, że Twoim celem jest sprzedaż produktów, więc pracuj nad budowaniem relacji, a sprzedaż zwykle nastąpi. Docenią twoje wysiłki i będą bardziej skłonni do zakupu od ciebie.Uzyskaj pozwolenie, jeśli zamierzasz kontaktować się z klientami przez e-mail. Większość klientów po prostu uzna je za spam i od razu usunie. Wysyłanie wiadomości e-mail do osób, które nie udzieliły Ci na to zgody, może również naruszać zasady Twojego dostawcy usług internetowych.Zawsze skupiaj się na tym, że powodem e-mail marketingu jest zachęcenie większej liczby osób do zakupu Twoich produktów. Każdy e-mail, który otrzymują subskrybenci, powinien przybliżać ich do dokonania zakupu.
Zrób to, tworząc e-maile zawierające informacje o produktach – nowych i starych – a także informacje o specjalnych rabatach.Wykaż się kreatywnością w projektach wiadomości e-mail, aby dowiedzieć się, co działa najlepiej.
Wyślij kilka e-maili z treścią i linkami różniącymi się czcionką i kolorem tekstu. Baw się pozycjonowaniem obrazu, w tym przyciskami i logo. Po wysłaniu wiadomości e-mail sprawdź, które z nich mają najlepsze współczynniki klikalności. Trzymaj się ich na razie, ale zmieniaj to od czasu do czasu, aby zobaczyć, czy możesz znaleźć metodę, która działa jeszcze lepiej. Większe współczynniki klikalności oznaczają większą sprzedaż.Rozważ użycie e-maili tekstowych zamiast intensywnych graficznie e-maili HTML w swojej kampanii. Być może myślisz, że grafika bardziej zaangażuje czytelnika, ale zwykle tak nie jest. Wiele osób nauczyło się dzisiaj usuwać wiadomości e-mail z dużą ilością obrazów, zakładając, że są one spamem. Co więcej, te obrazy często uruchamiają filtry spamu, co oznacza, że Twoja wiadomość nigdy nie zostanie odebrana przez niektóre osoby z Twojej listy e-mailowej!E-mail marketing trwa, a stary dobry biuletyn stał się w dużej mierze przestarzały. Zamiast wysyłać ogólny okólnik dla wszystkich swoich subskrybentów, dołóż starań, aby dostosować e-maile do zainteresowań ich konkretnych odbiorców. Istnieje wiele solidnych programów i usług, które mogą Ci w tym pomóc automatycznie.Kiedy budujesz skuteczną kampanię e-mail marketingową, musisz mieć odpowiednie formularze rejestracyjne na stronie internetowej swojej firmy. Upewnij się, że masz je na każdej stronie, a także upewnij się, że znajdują się we właściwych miejscach na stronach Twojej witryny. Jest to klucz do zarejestrowania klientów.Twoja kolorystyka powinna być spójna i odzwierciedlać Twoją markę. Jeśli twoje kolory są na całej planszy, będziesz wyglądać na amatora, a twoje wysiłki mogą nie przynieść pożądanych rezultatów. Możesz zajrzeć na strony takie jak COLOURlovers, jeśli potrzebujesz dobrych pomysłów, które pomogą Ci zacząć.Wskazówki, które właśnie przeczytałeś, pomogą Ci stworzyć przydatne i trafne e-maile marketingowe. Zamiast być przytłoczonym, bądź proaktywny i twórz treści, które skutecznie dotrą do Twoich odbiorców. Twoja firma i Twoi klienci zasługują na to, co najlepsze. Niech ta wiadomość zabłyśnie w Twoich e-mailach i obserwuj, jak Twój biznes się rozwija.